s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Jeles nya saia !
Saturday, April 02, 2011 | 9:02 AM | 0 comments
hmmm , jelous nyer saya tgk org couple nih ,
 sweet sangat ! lagi2 kalo couple tuh dua-2 cute , lagi lahh saya jeles ,
bile laa saya nk jdik cm diowunk ek ? bile laa agaknyer , =.='
 jeles saya nih tahap max tahu takk ? HAHA
saya mmg cm nih , time dgr lagu-2 jiwang , mule lahh mrepek-2 , KAHKAHKAH
 ACT , sekarang , saya and 5 BFF  , rina - farah - dania - atien - myeza , relationship kitowunk da mule retakk , smakin byk problems yg timbul , selesai 1 probs , tmbh lagi 1 . nmpk gayanya , mcm dah tak bole nk berdamai lagii . ='(
 saya sayang relationship ni , saya sayang sangat2 ! da lame kan kite berkawan ? dari form 1 lagi , takkan korang nk biarkan relationship ni hancorr mcm tu jerk ?? serious , saya rindu gelak tawe yg ikhlas dan manis kowunk tu .bila la nk dgr lagi ketawe yg mcm tu ??
 saya da tak percayakan setiap sorang pun BFF saya , bknnyer apa , setiap BFF sya tu , ad BFF mreka sndri , so , bila kite critakan probs kat BFF kite, mseti BFF kite ni critekan kat BFF dye , kann ? setiap BFF ad rhsie yg nk dikongsi bersama , kann ? jadi , skrang saya lebih suke pndm sorang2 , k la , got to go ! daa


Old things | New things