s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Miss u
Friday, July 08, 2011 | 4:20 AM | 0 comments
Hai blog ?!

Ape kabar blog ? Miss sama saya ? I'm also miss u bebeh =..= hihi .
Lame tak update . Lamaa sangat , ni semue sebab mak / ibu / mama / umi tak kasi gune internet lagi .
Arini baru aku bole bukak , tu pun sebab mak aku tengah siapkan assignment dia . Kalau tak , hmm , sampai tahun depan la aku tak bukak FB mahupun Blogger =)




Minggu ini adalah minggu yang paling tough sekali bagi aku . Sebabnyer aku kena habiskan puase sebnyak 14 hari . Niat aku memang nak habiskan ganti puase minggu ni and minggu depan , tapi niat aku tergendala di tengah jalan , hehe . Sayang sangat masa aku , Ya Allah ...



Esok rumah atok aku ade kenduri , macam best je , kmpul with semua family . hmm , ta sabar . for u all information , aku ni cucu perempuan sulung pertama . so , maknanya , cousin-2 aku semuanya kecik-2 lagi ^^
Cucu atok aku yang paling tua pun baru je berumur 19 tahun tak silap aku . mude kan ? nak tunggu dapat ank saudara pun lame lagi , huhu .

Hidup aku sejak akhir-2 ni agak kelam - kabut . semuanya tak teratur and rase mcm menyemak sangat . ape yang menyemak pun aku tak tau . Aku rindukan cuti yang panjang ^^ suka sangat !

Okay lah , time to go . Aku kena chaww dari sini , sorry aa blog ^^ i will miss u my heart , tata



Old things | New things