s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Esok Hari Raya !
Sunday, August 28, 2011 | 3:49 PM | 0 comments
Assalamualaikum ?

Pejam celik pejam celik , buka tutup buka tutup , tup tup , esok da raya . Syokk uhh . 

Okey , semua barang RAYA aku da complete . Kasot ? Baju ? Shawl ? Semua beres . Alhamdulillah .

Cuma , hari raya ni sedikit hambar kerana one of my cousins is not here . Kenape dia takde ? Tak perlulah

dijelaskan kerana benda ni private . ^_^

Bosan tau . Hmmmm . Harap dia cepat pulang .

Lagi satu , tahun ni jugak rumah atok aku tak complete . Ade my aunt raye di rumah mertuanya , =,=

Agak membosankan =..=

Okey , sekarang ni kucing aku ngah main ngan serangge , terloncat sane sini da mcm binatang da aku tgk . *kalo dia bkn bnatang , dia tu ape ngeks !

Kesian makhluk kecik tu , baru nak terbang in the air , tetibe kene sambar ngn binatang ni . Atoto ~ Saba ye serangga ?

Haaa , tengok tu , ape kejadah main ngn serangge kecik tu woiii ! tade keje ehh ? Kau ni tak berperikemanusiaan tol lahh . Aishh >.<

Kuku kau dengan bdn serangge tu lg besar kuku kau wehhh ! aayooyoo ~

Dah puas kau kejekan serangga tu , kau keje kan tikar mak aku pulak ye ? Haaaaa ! Hammbbiikkk kau ! Kan dan kene cium ngn aku !

emm , thats all for now , got to go by najwa . hahaha . bukan najwalatif ye , najwa lain ^^ see u soon !


Old things | New things