s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Friday, August 19, 2011 | 6:42 PM | 0 comments
Hai, pe kabar ye ?

hoho.

First of all, aku nak cite pasal bilik aku.

Well , bilik aku kecik je, lagi besar bilik korang rasenye. hehe

Tak pe, biar kita bersederhana.

Lagipun, setakat bilik je pun.

Tahun ni ayah aku nak cat bilik aku and adik aku.

And yang paling suprise sekali, ayah aku dah beli pun cat tu.

Warna krim yang sememangnya bukan favourite aku.  =D

Ayah aku cakap bilik macam aku kena pakai warna macam tu, tapi aku berkeras jugak nak warna favourite aku, iaitu warna pink !

So, ayah aku akur je la kehendak aku and adik aku yang taknak warna krim.

Then , ayah aku cakap plih warna yang aku nak.

Carik punye carik, warna pink yg jadi idaman aku ! haha

Nak buat camne kan ? Dah aku suka.

Arini ayah aku pergi tukar cat kat kedaii.

Hehe, sayang ayahh !

Pastu mak aku cakap nak pegi Melaka, nak beli baju raya !

yAhhooo ...

Itu lah cerita aku,

sorry kalau over. this is my blog, so what i want to do, sukati aku lah. hehe

jangan marah ye, chill always =D


Old things | New things