s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Aku sedar aku sape !
Thursday, October 13, 2011 | 8:25 AM | 0 comments
Tah kenape , aku rase diriku tlah diperanjingkan .
setelah sekian lame , skrg aku baru prasan .
aku sering ditolak kekiri dan kekanan .
mcm org bodo je aku ni .
ape la aku ni !
grrr !
aku slalu ikot kate org and org tak penah ikot ckp aku !
memperanjingkan aku ade lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
aku setia dgr citer org , bila aku nk citer psl aku , org tutup tlinge .
sakit ati seh !
maybe aku jarang mrh , tp aku bukan anjing yg slalu ditolak-2 .
kdg-2 aku rase aku ni sorang je , 
hmmm =(
Ya Allah , berikanlah aku ketabahan .
semoga aku tabah menghadapinya ..
Aminnn !
aku slalu kene tipu , kwn jujur ?
xde kot .
whatever !

slot kedua plak psl aku ! blog aje lah pendengar setia aku . terimakasih blog !
td kluar , haha . sblm ni aku x slalu laa kene ****** ngn laki , skrg ramai plak .
bkn nk bngge , tp terkejot .
org mcm aku pun ade org nk ?
hihi
pastu , td aku nmpk ade sorang mamat sebokk ambek gmbr pakai kamera DSLR tuh .
then , tetibe dia menghalakan kamera dia kat aku ,
walllaaaweeehhh .
xtau la aku perasan ke ape , tp betoll  
aku tak tipu <3
haha .
saya suka-2 ~
jarang kena mcm tuh 
hmmmm
sape dia ?
knape amek gmbr aku ?
aku nk tgk ?
haha
impossible lah aku dpt jmpe dia lg
x mungkin !
tp bestlah ,
mcm dalam tv plak , hahahahaha ~
k la , wassalammm <3


Old things | New things