s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
I am who I am
Sunday, November 20, 2011 | 6:59 PM | 0 comments
Assalamualaikum ! 
Yeah ,tak perlu nak dikatekan lg , mesti baca title dulu baru baca post kan ?
XD
Okay skrg sibuk dikalangan kawan kwanku tentang blog mereka .
Okay , sibuk psl ape ?
Pasal nak tuka blog mereka jadi blogskin .
Tah ape binatang blogskin tu pun aku ta tahu , whatever !
HAHA XD
Diorang ajak aku tp aku tanak .
Dah lah susah then aku tak berape minat blogskin ni .
Bagi aku lah kan , kurang menarik !
Tp papepun diorang buat ttp yg terbaik and yg terlawa bg aku .
Seyes !
Okey sukatilah org nak ckp blog aku ni tak up to date .
Janji aku suka blog aku ni kan ?
Korang tak suka korang punya psl lah !
HAHA XD
*tidak ditujukan kpd kwn-2 ku okayy =)

Okay now story lain .
Baru-2 ni aku sedekah kan FB kedua aku pd org lain .
HAHA 
Pelik ek ? Bole pulak kan sedekah pd org lain ?
Abes aku rase menyemak bila ade byk FB ni .
So , aku bg jela kat org lain yg nak .
Free tau ! XD

Okay now story ketiga plak XD
Pasal boys and their Mrs Right !
Aku byk bc blog lelaki and kebetulan diorang tgh ckp psl perempuan impian mereka .
Yeah , nampaknyer 99% blog yg aku bc tu suka kat perempuan yg pkai tdung , sopan santun and baik .
HAHA
Aku ingt diorang suke perempuan yg terdedah sane , terdedah sini and yg boleh dibawa kemana saja .
Yelahh , yg slalu aku nmpak mcm tu lah . Sume nak didedahkannya .
Mcm dah xde harga diri .
Okay , sorry kalau ade yg terasa .
Chill =D

Okay now story empat lak XD
Now , my big pimple dtg blik .
Nampak mcm diorang nak bwk geng diorang jer ?
Hadoii , HAHA XD
Jgn la bwk kwn-2 . Pliss !
Aku tak suke lahh .
Hmm!

K la , adek aku sudah melalak dgn air terjun dimata ,
Yeah aku benci tu !
Bising sgt !
Now I gtg .
Nak mrh dia ! Shut up !!
TATA , salam and be happy reading my story k >?



Old things | New things