s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Tutorial : Rebond hair
Tuesday, November 29, 2011 | 10:29 PM | 0 comments
Asalamualaikum !
Jawab okey ? Smile please ! =D
Ni haa , nampak tak entry tu ?
Yeah , nampak mcm menganjing kan ? xD
Tak ada lah , sume tu just gurau-2 je .
Jangan ade yg amek hati sudah =)

Hee , nak cite ni .
Kelmarin aku pegi kedai rambut untuk buat rebonding .
HAHA , mcm jakun kan ?
Yelahh , first time .
Now , rmbut aku dah tegak and aku puas hati .
Lapang kepale otak aku ni dari rmbut yg serabai and problem rambut .

Okay , yg aku nak cite skunk ni , untuk rebond rmbut aku , ia memerlukan 4 JAM kerane rmbut aku tebal .
Haa , amek kau !
Beku and rase nak pecah je b*ntot aku .
XD
Tapi , perngorbanan 4 jam tu hasilnye amat memuaskan !
yeay !
Thanks mom and dad !
*jakun gile 

Okey , rambut dah cantik .
Nak tau x hasilnye mcm mane ?
Haa , mak aku tak kasik upload gmbr tak pkai tudung .
So , aku bg contoh jela yekk .


Yeah , lebih kurang mcm ni lahh ~


Em , mcm ni sebenarnye . Lebih kuranglah ~


Tak pun mcm ni , tapi rmbt aku lebih tebal .

Rmai ckp rmbt aku kelakar lepas rebonding .
Yeah , diorang ckp mcm penyapu / mop .
Grr , jeles leteww !
Haahaa , aku ngaku , mmg cam penyapu pun , tapi nak buat cmne , dah rambut aku mmg camni .
*tidak ku minta lahir begini .

HAHA , ape lah , jiwang ler pulak .
Haish haaishh !

Nasihat aku , pergi ler rbonding !
Pastinye memuaskan !




Old things | New things