s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Kerja Bodoh !
Thursday, December 29, 2011 | 12:12 AM | 0 comments
Hai , Assalamualaikum ! hehe . Alah dah baca jangan lupa jawab ye . kihkihkih ~ Lepas je mimpi semalam , aku asyik teringat2 je budak laki tuh , aduyaiiii . Macam mana ni ? Tak sukalah macam ni , hehew !

       Then tadi aku baru je bukak Myspace buat sekian kalinya selepas dah berapa tahun tak bukak ! Amazing yeah , aku still lagi ingat password yaww . Terror tak aku ? hihi . Aku bukak Myspace yg dah old school ni sebab aku nak check balik msg dia kat aku . Tapi .. alamak aii ! Hilang dohh ~ --; sian aku kan ? macam mana aku nak carik ni ?

Gatai jugak aku ni , hehew . Takpe lah , aku menggatal sengsorang , bkn dia tahu pun . yaww ! teror ! Haa , aku nak baca jugak msg tuw ! sapa boleh bantu ekk ? aduduhh , haha . takpe lah , biarlah aku ingat sendiri (tengah senyum sengsorang tau nih !)

                 Alaa aku still x puas hati kalau x jumpa ! aduduhhh , tolonggggggggggggggggg ! hehew .
haha k lah , dah takde mood lah pulak nak buat karangan . chaww dulu ah ! babai , assalamualaikum !


Old things | New things