s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Ouhh , bestnyee berjalan-jalan ! ^^
Wednesday, December 14, 2011 | 7:04 PM | 0 comments
Asalamualaikum .
Hai hai , lamenyerr saye tak update kan ?
HAHA XD
Tgk tu , TITLE aku .
JALAN JALAN .
Entry ni bkn psl aku g jalan jalan , tp pasal tgk orang pegi jalan jalan =(
Sedihnyaa akuu !

Bukannye aku tak pegi jalan jalan langsung , tp tah laa , bila aku pegi jalan jalan , aku tak rase aku tengah berholiday . 
Nape ek ?
Before cuti, mak dgn ayh aku pernah cakap , lepas aku habis PMR nak pergi holiday , tup tup tetibe mak ngan ayah ckp kitorang akan pergi holiday kalau adik dpt naik kelas bg sekolah agama .
Then baru baru ni mak ada call cikgu sekolah agama tu and cikgu tu ckp adik aku dpt naik kelas .
Yeahh , tp so far aku tak nmpk mcm aku nak pergi holiday pun ?

Mak aku sibuk dgn exam dia .
Hmmm , terase kebosanannya .
Pastu sekarang aku slalu merungut kat mak aku yg aku dah gemukk .
Huwaaaaa ='(
Seriously , aku dah x muat pkai sluar jeans aku .
Ya Ampunn , nampak sgt kegemukannya .
Aku dah try jogging pagi/petang , tp baru je dua tiga tpk melangkah , aku dah lelah dahh .
Cukup cukup , aku dah x larat nak jogging dah .
HAHA xD

So keje aku menghadap tv and makan !
Thats why mampat semacam je nih . HAHA

Haritu aku stay kat JB for awhile . Seminggu je kot , HAHA xD
Duk sane asyik patah balik dr tmn sierra pastu ke pasir gudang , tu lah kejenye .
And hari last aku stay JB , aku g jalan-2 kat zoo .
Hmm , maybe nasib aku , tak dpt tgk puas puas coz hujan renyai .
Sbar jelahh --'
Pastu binatang kat situ tak cukup , byk takde , mane tah binatang2 tu . Kat kandang tu ade tulis DALAM PEMBINAAN .
Ahh , peduli ape aku !
Janji aku dapat tgk HARIMAU ! ROARRR !
haha XD
terkejut takk ? 
Muahehe .
Act , ade pic aku kat zoo tp tau jelah , aku mls nak masukkan gmbr .
HAHA xD
So , korang bayangkan je la ye ? Muahehe .
Okay lah , smpai sini je yee , sape yg terbace tu trimas okay , ttaata muahehe


Old things | New things