s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Ponn Ponn Tumpang lalu pakcik, makcik!
Friday, May 18, 2012 | 1:47 AM | 0 comments
               Hai blog! Lame tak conteng badan kau ek? Kesiannya kau.. Kau rindu aku tak? Huh, mesti tak kan? Meh sini, cium sikit! Muahh! Alolo busuknya dia! Ada sarang labah-labah lagi. Kau tak mandi eh? Haha eii cepat padam gincu aku kat pipi kau tu~ hahaha. Baru berapa bulan aku tak conteng kau, kau dah busuk bacin camni.. Kau dah kenape? Takkan tak reti jaga diri kot? Sah-sah lah kau tak boleh hidup tanpa aku...Haha okay fine aku banyak merepek.

              Blog, nak tau tak yang aku sekarang ni teringin nak jadi novelis. Tapi kan Blog, aku tak pandai lah nak tulis sedap-sedap ni.. Takde bakat kot. Tapi maybe aku buat cerpen pendek je kot. Nati aku bagi kau baca okay? Kau orang 1st yang baca! Tapi...Aku tak janji eh? hehehee. Blog, kau tak tak sekarang ni aku tengah exam mid-year? Ergh, susah lah soalannya! Dah habes perah dah otak aku ni. Tapi tu lah, jawapannya tak keluar-keluar~ Terutamanya masa exam Kimia haritu, mak aiii, memang frust gila lah masa tu. Aku rasa maybe aku fail lah kot. Maybe... hehe.

             Weh Blog, minggu depan aku nak pergi camping ni! Macam best macam tak.. Yang bestnya sebab tempatnya jauh.. Eh tak de lah jauh sangat tapi kalau dari Muar ke Negeri Sembilan tu kira jauh la jugak kan? Hehe.. Pastu yang tak bestnya aku sorang je budak perempuan yang pergi. Sebab syarat camping tu sebuah sekolah mesti seorang lelaki dan seorang perempuan. Yang perempuan ofcourse lah aku, pastu yang lelaki tu abg form 5.. Ahh tak bestnya! Malas pulak rasanya nak pergi camping.. hehe.. Sekarang kan Blog, aku tengah pujuk ayah aku supaya beli satu camera biasa.. Bukan apa, aku nak bawak pergi camping nanti. Lagi un dalam list barang yg hendak dibawa pun ade cakap bawa camera. So, seboleh-bolehnya aku nak bawak camera.. Entah dapat entah tidak.. Tak tahu lah..

           Eh eh Blog, aku nak blah la. Takde idea nak tulis ape lagi, lagipun kalau aku tulis banyak-banyak pun, yang baca cuma kau sorang je. Baik tak payah. Hahahaha.. Alololo, jangan la majuk, Blog! Buruklah muka kau macam tu. Cuba senyum? Haaa kan manis tu.. Dah macam Siti Nurhaliza dah.. Hehe okey lah selamat tinggal Blog!

I LOVE ALLAH, FAMILY, FRIENDS, ISLAM!



Old things | New things