s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Friday, July 13, 2012 | 9:24 AM | 0 comments
Mulakan sesuatu dengan Bismillah ye kawan kawan, haha. Wahh lama betoi tak update blog musyuk kesayangan aku ni. Alaa busy laa, hehee. Facebook pun jarang bukak, inikan pulak Blogger, tak gitu? Ishh pape pun, kau dengar sini Blog, manyak benda aku nak cerita kat kau, tapi kelihatan macam tak berkesempatan pulak. Its okay, aku cerita sampai mana yang aku mampu okay? hehe.

        Blog nak tau tak, kebelakangan ni kan, semua kawan aku nak bercintan cinton. Tah kenapa kebelakangan ni secret admired diorang kuar sekor sekor. Aku pun tak paham lahh. Yang sedihnya aku takde secret admired pun. Yelaaa, muka buruk ken? hahahaa. Takde laa, Allah dah ciptakan yang terbaik untuk kita. kan? Betul lah tu.. setiap orang mesti ada kelebihan dan kekurangan masing masing. ye tak? hihi aku paling suka kata kata emas ni, "Allah tak beri apa yang kita nak tapi Allah beri apa yang kita perlukan" sedap tak? Menarik tak? dan mendalam tak maksudnya? Bagi aku kan, maksudnya amat mendalam.. pandai pandai korang lah nak pahamkan bende alah tu. Kalau korang still tak paham korang tanyalah mak ayah korang. haha.. sampai macam tu sekali ye.. ape laa korang ni.. hehee

          takpelah korang, nak out dulu next time sambong lagi babai






Old things | New things