s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Selamat Menyambut Ramadhan dan Salam Lebaran
Wednesday, August 15, 2012 | 4:42 PM | 0 comments
Assalamualaikum, hai. Tengok ni, blog aku dah lain kan? Haha a lot of trimas to my Bff, Nur Khairina. I don't know how to edit this stuff and aku mintak lah pertolongan si kecil ini. Jangan marah ya, hihi. Oleh kerana dah lama gila tak update, aku dah lupa dah pasal blog ni. Nasib baiklah si NKMA ni ingatkan. Thanks honey.

SALAM LEBARAN
Persiapan raya dah siap?
Berapa banyak habis duit?
Warna apa?
Sama lah kitaaa.
Hahahaha.
Tahun ni baju kurung aku berwarna hijau tahi lembu.
Tak tahu warna apa tu? 
Pergi cari lembu dan tengok warna apa tahi dia..
Senang kan?
hahahaha.
Actually tahun ni 3 pasang baju kurung aku.
Hamboii banyaknya..
Ehem ehem, bagi aku banyak lah. Bukannya aku pakai pun baju tu.
Buat syarat jaa.
Hehehehe. Tahun ni 1st time baju raya 3 pasang. (baju kurung shj)
1 green, 2 pink.
Ohh My Gucci!
Aku takde la gila pink sangat tapi seriously, aku tak boleh tgk warna pink!
Tak tau la kenapa.
Pink ni lawaa kan? hahahaaa :3
Siapa yg tak suka pink tu boleh main jauh-jauh!
Takyah nak menyibuk kat sini okay!
Haha kidding je jah, jangan la buat betul-betul. 
Aku berharap sangat kawan-kawan aku dtg beraya kat rumah aku.
And my crush too but i don't know how to invite him.
I don't know his Facebook, Twitter, and also his phone number!
Menyesal tak sudah :3
Selamat Hari Raya my dearest crush. 
Dari sini jela yg aku mampu.
huhuhuhu.
Buat citer sedeh pulak kat sini. Peace yo!
Rileks je okay. Jodoh ada ditangan Allah :)
Okay already 07.45 am. I had to go. 
Loveyou all till jannah.
Assalamualaikum :3


Old things | New things