s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Saya suka awak tahu, awak tahu ke tak ni?
Friday, September 14, 2012 | 5:29 AM | 0 comments
          C.R.U.S.H, crush? Ya, hot sentence di facebook sejak akhir2 ni. You know, every girls and boys punya crush diorang sendiri. Aku? Hahaha kalau aku ni alien lah kan, memang aku takde crush tp aku ni manusia. Yes, memang aku ada crush. Banyakkk tapi tu aku yang crush diorang, tapi takde orang pun nak crush aku :'( okay yang tu aku mengaku. Hihi takpelah :') bukan harini mungkin hari lain ada. Ceeewahhh, berharapan nampak? hihi.....

          Dulu aku pernah kena kacau. Tapi orang tu setakat main-main jelah. Bukan dia suke aku pon. Betul ni, aku tak tipu. Tapi aku sukalah kena kacau dgn dia, suka ye suka hihi.. jangan bagitau sape sape tau? hahaha.. Lepas beberape hari lepas tu dia tak kacau lagi dah. *sedih kot. err, tak tak, manadaa* so, aku tak berape nak heran lah kan, orang kacau2 mmg camtu.. So aku biarkan jelahh..

        After a few week, lebih tepat lagi minggu ni, entah kenape, ape yang sampuk aku, tetibe aku rasa macam aku suka dia. Eh? o.O aku ni dah kenapa? Kenape eh aku rasa mcm tu? Entah lah ek, asal tah, aku pun tatau.. Suka kalau nampak dia.. *ehh? aku dah gila ke?* aku nak buang lah perasaan ni, tah tah dia dah ade makwe dah pun.. watpe nak kacau pakwe orang kan? nasiblah kala melepas... nak wat camne.. dah tade jodoh.. redha jelah.. hihi *sengal aku ni*

       Tapi.. susah lah nak buang dia, hihi. almaklumlah, hati dah mula suka kan? nak buat mcm mane.. hihi... *ayat gatal*.. maybe tahun depan dah tak jumpa dia dah.. sedih kot.. hahaha :P *nyampah* tapi harap2 lah aku dapat buat something tahun ni.. aamiin... sekurang2nya bila dia dah takde nanti, dia still boleh ingat aku... tapi takdelah sampai na bg number kat diaa.. tu namanyaa PEREMPUAN CHEAP.. *lainlah kalo dia mintak, aku mesti bg punyee hihihi* tp bila lah sume tu nak jadik kan? emm.. nak mintak tolong sape eh? kawan dia ke? errr no no no no. Nope! Never! tapi.. kalo ckp ngn kwn dia pon bole jugak kan? errr tak ! tak! jangan! bahaya dohhh! No way! *gilalah kau ni arina* cari nahas je... emm. takpe lahh..

     Kalau tak sampai kat dia pun, cukuplah kalau aku berani buat statement kat sini yang 'AKU SUKA KAMUUUUUUUUUUUUU!' haha berani aku pun takat kat sini jelah. depan2 tak berani weyyy.. naya je... nanti org ckp aku ni gatal.. dah la muka hodoh.. ade ati nak suka kat org.. *pesanan utk diri sendiri* lumrah kehidupan kan, orang nk yg lawa lawa je, perfect, ramping.. mcm aku ni.. em.. takpe lah, bukan sekarang, maybe 5 tahun nanti ade.. mungkin? sape tahu kan? kuasa Allah.. malam, kau bawalah rinduku untuk dirinya yang jauh dariku.. *amboi jiwang plastik seh* *ketuk belakang kepala sendiri*


       Bagi sapesape yang dah baca ni, selepas baca, tolong delete dari kepala otak kamu eh? tak kiralah kat lutut ke, siku ke, janji delete.. ni rahsia antara kitakita je.. hihi deal? okay? saya anggap kamu agree.. dah selesai masaalah! Okaylah good night! *assalamualaikum*


Old things | New things