s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Baru nak buat............
Monday, November 19, 2012 | 1:48 AM | 0 comments
Assalamualaikum, haaa suspen tak ayat kat atas tu? hihihi. Nak tahu tak apa yang aku nak buat?
Jengjengjeng.. aku nak buat lesenlah. Eh bukan buat, nak amek lesen, baru betul.
Em, semalam pada hari Ahad, aku dengan jayanya telah lulus ujian komputer yang ditakuti ramai itu. Dapatlah markah 48/50. Not bad kan?

So lepasni aku kena ada amali 6jam. Lepas cukup 6 jam, aku akan dapat lesen L. Yahoo, even baru lesen L, tu maknanya aku dah boleh round2 lahh, yohoo. Tu pun kalau daddy kesayangan aku kasilah kan? Harapharap kasilah. Nak jugak merasa ronda kat satu kampung ni. Macam best je. hihi.

Tadi aku ada buat account Ask.fm. Peh baru buat dah ada yang menyakitkan hati. Macam apa je ayat dia. 
Macam nak makan kaki aku je. 
Aku ni memang suka bergurau so takkanlah benda tu pun nak amik serious. Tapi kan, ayat dia mcm aku kenal je? Ni mesti budak ni kenal aku. Hmmmm?
Papejelah. okaylah, not in mood. Kbye :P


Old things | New things