s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Ragam Insan bergelar manusia ...
Monday, November 05, 2012 | 2:16 AM | 0 comments
                           Assalamualaikum kepada sesiapa yg membaca blog ni. Dah lama tak update. Entah kenapa tetiba rasa nak update blog. Kena sawan agaknya. hahaha :D cuba tengok tajuk tu? Power tak? Boleh jadik novelis tak? hoohooo cita cita yang terlalu tinggi memandangkan result BM yang menyedihkan hati. pweeeewittt! ada banyak perkembangan niii hahaa.


Semalam secara rasminya aku baru sahaja menerima kehadiran orang baharu dalam family Tok Dollah. Aku dapatlah lagi sorang uncle. Entah best ke tak kita tengok je lah esok lusa. Nampak gaya macam pendiam. Nasibbbbb! hoho actually makcik aku janda lepastu kahwin lagi. Semalam masa nikah anak dia takde tapi masa sanding *sekadar dudukduduk* anak dia datang bersama family exhusband dia. Gila sedih siak masatu. Semua orang feeling lebih. Aku pun hampir nak tangkap leleh. Tapi nasib baik benteng mata aku kuat so tak jadik lah nak nangis. hehee

Sebenarnya, keadaan tu takde lah sedih sangat. Cuma lagu yang keluar tu menyebabkan surrounding jadik sedih. Aku memang ketawa habis dah hahaa. Aku memang salahkan 100% kat lagu tu. Kenapalah keluar time orang tengah bergembira? Memang tak patut hahaa. Papepun selamat pengantin baru ya? Semoga sampai ke anak cucu dan sampai syurgaa. Insyaallah! 

Itu kisah semalam, ini pulak kisah Hari Raya Haji. Masa tu aku dapat makcik angkat. Ehh? Macamana boleh terjadik ni? hihii sebenarnya nenek aku amik anak angkat. So secara tak rasmi aku dapatlah makcik angkat. Betul tak? Tapi apakah nasib diri ini... makcik angkat aku tu pendiam jugak. Alahaii.. langsung tak sepadan dengan aku yang becok sikit ni. Nak beramah mesra dengan dia segan pulak memandangkan dia lebih tua dari aku. Nak taknak aku pun terpaksalah berdiam diri juga. Haihhh.


Sejak habis exam ni kan, aku rasa bosan sangat kat sekolah. Nampak je aku macam gembira tapi aku rasa kosong sangat2. Bosan pun ye, entah kenapaa. Nak kata tak jumpa pakwe, aku bukannya ada pakwe pun. Entah lah, tapi memang bosan gila. Macam mati kutu kat sekolah. Kawan2 aku sporting and best cuma aku je yang tetiba rasa tak serasi dengan diorang. Entah kenapa? Lagi satu, aku cepat gila terasa or sentap. Diorang taktau sebab aku akan senyap je. Malas nak berbalah. Lagipun aku terasa macam aku ni fake kat sekolah. Diorang lebih suka berjalan2 dan aku lebih suka duduk je dalam kelas. Tapi sebab diorang ajak, aku pun ikut jelah. terasa beratnya kaki hendak berjalan jalan. Sebabtu aku prefer cuti dari berada di sekolah. 



Mengenai crush aku tu. Ehh bukan2! Okay, mengenai orang yang aku crush tu, nampaknya macam takde respon. Entah lahh, ONE word for you, GODAI. Hahaa ishh takdelah, gurau jelah. Hmm aku dah tawar gila hati kat dia. Dah tak minat kot. Ish ish kesian kau sebab aku dah tak minat kau.NASIBLAHHH. Hari Khamis haritu aku ada tulis surat untuk dia. Tapi tak kesampaian pulak. Bersyukur sesangat! Biarlah aku simpan surat tu. Surat cinta pertama dari aku untuk LELAKI. Tapi rasanya kau tak layak dapat surat tu. Maybe ada yang lebih layak dari kau. Insyaallah :) Kau pun tengah SPM kan? So aku taknaklah kacau kau. Baik aku kacau adik2. hahaa peduli apa aku. Adik2 lagi hensem kot. haaahaaa jangan marahh. So Good Luck for your examination! Harap dapat buat yang terbaik dan semoga lulus dengan jayanyaa! Buat aku bangga dengan kau bongok! Ops terkasar pula saya. Ampunkan patik tuankuu. hehe. 



Okaylah aku nak blah dulu. Assalamualaikum dan selamat bercutiii!




Old things | New things