s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Aku okay :)
Thursday, March 07, 2013 | 11:20 PM | 0 comments
Hai! Hikhik. Nak tahu tak tahun ni aku rasa aku busy. Eh eh tak lah, semua murid kat STM busy. Yelah kan sebab cikgu nak semua kerja budak-budak yang buat.
Memang lah busy kan?
Tahun ni aku masuk netball lagi. Tahun ni bestlah sebab aku senior ><. Dah takde orang
nak buli lagi, haha.
Tapi ada pulak sorang akak ni, kerja dia asyik buli aku je -.-

Aku nak cerita pasal crush ni! Adussss, bulan Mac ni ada keputusan SPM.
Itu maknanya dia akan amik result kat sekolah.
Kalau ada jodoh aku akan terserempak dengan dia, tapi yang pastinyaaaaaa aku akan MALU!
Yelah kan, tahun lepas aku ada bagi something.
Ahh mati lah macam ni. Malu nyaaa :'( Terasa bodoh pulak sebab bagi benda tu kat dia dulu.
Hmmmm
Aku harap sangat aku tak jumpa dia. Amin!!

Fuhhh, seram sejuk je rasa. Hihi ada budak comel lah kat sekolah aku.
Hihi aku suka tengok dia.
Taktau ada apa kat dia tapi aku suka tengok :)
Hitam manis je orangnya haha
Iras-iras cousin aku.hahahahaha
Tapi dia budak jahat. Budak nakal. So, memang bukan taste aku hihik.
Peh muka macam apa nak ada taste-taste pulak. huhu nak buat macamana, semua orang ada taste yang tersendiri kan?
Kuang kuang kuang.

Tadi ada merentas desa kat sekolah, Yeay! Sri Temenggong menang! Akhirnya! Hahaha.
Dapatlah aku sumbang satu mata dari 33+ mata. Hahaha nak buat camne, punggung dah berat so tak boleh lari laju-laju, penat kau tahu tak!

Aku ni pengacara majlis. Hahahahahahaha. Baru sekali jadi pengacara majlis dah kecoh.
Hihik best tau jadik PM ni, orang semua duduk kat bawah, kita duduk kat atas. Ceewahh. Besor pangkat makcik!

Emm dah lah. To awak, Congrate k. Aneh? Tolong endahkan apa yg aku cakap.
.peace no war.


Old things | New things