s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
March yeah
Saturday, March 23, 2013 | 8:51 AM | 0 comments
Hai, assalmualaikum.

Minggu ni dah masuk minggu last untuk bulan 3.
SPM semakin dekat. Oh god. Still tak ready yet.
Macam sekarang ni kan, aku still boleh lagi layan FB, TW, YT and so on.
Memang takde azam lah aku ni kan.
Haih, entah dari mana aku nak dapat azam pun aku taktau.
Dah ramai azam aku kenal tapi still jugak takde azam.
Just hoping aku akan ada keazaman untuk belajar and terus belajar.
Go for SPM!
Yeah Cinon boleh!


Apa lah kan cikgu tuition Chemist aku panggil aku Cinon. 
Ya, thats my FB name. Segan kita dibuatnya ><
Macam mana dia boleh panggil aku Cinon?
Sebab sign name aku kat buku kedatangan lah!am
HAHA padan muka? nvm aku lagi suka k.

Niaa? Niaa? Ram lah! Not Niaa.
Heee well aku kenal Ram not Niaa.
Ramai orang kenal Niaa but not Ram.
Whatever, aku still akan panggil dia Ram.
Kan cute nama tu. Niaa tu moden sangat lah. haha
Tadi bukak twitter dia and there is lot of stories about Apish maybe?
Ya, siellah Apish tu. Suka sangat sakitkan hati Ram.
Well Ram, i know you.
You can just throw away Apish from your head.
Yeah you can do it!
Hee aku just baca je kat twitter dia but untuk tanya aku tak boleh lah.
It just when I ask her, she will ask my pendapat.
OG, aku manalah arif bab cintan cinton ni. Aku bf pun takde ni lagi pulak pengalaman kan?
Kang kalau aku bagi pendapat, orang kata aku tak paham perasaan dia.
Ya, memang aku tak paham pun. Aku cuma boleh dengar tapi nasihat? Aku tak boleh. I can't.
I just want to say, BE STRONG RAM.
Allah is there by your side. InsyaAllah.

Last two week, aku ada lawan bola jaring and as usual, STM kalah lagi lah kan.
Mana pernah nak menang, dah training pun last minute. mana tak nya.
Then, aku masuk netball lagi sebab cikgu ajak. Ram pun sama tapi Ram act taknak pun. Then aku paksa dia masuk jugak. Yelah, takde dia mana boleh STM goal. Sebab she's a good shooter. Dengan paksarela nya dia masuk. She doesn't look happy. OG I felt guilty with her. Act, she nak masuk handball. 
So bila netball dah habis, dia masuk handball pulak. And kat twitter dia, dia tweet macam best je masuk handball tu.
Oh jealous! Ya, I'm jealous and very very jelly.
Em biarlah. Asalkan she happy.
Okaylah, Gtg dah ngantok sangat dah ni. Kbye muah muah :*


Old things | New things