s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Sense of Heart
Saturday, March 02, 2013 | 8:10 AM | 0 comments
Assalamualaikum. Hihik apa khabar yerr?
Ceh, nonsense je cakap sengsorang ni. Yelah kan, sape jer yang nak stalker blog buruk kite ni.
Uhuk uhuk, merajuk lah macam ni!

This new year, so much things happen to me. Ada yg sweet2, ada jugak yg dah masam2 basi.
This year, aku banyak kemana-mana menaiki motor kesayanganku. Yelahkan, ada lesen watpe simpan kat rumah. Baik aku gunakan, kalau tak sia-sia jelah RM350 yg disponsor oleh daddy aku tu.
Whether you want to hear it or not, I still nak cerita. Pengalaman hidup kan... mestilah nak kena tulis, nanti bila dah tua, takde kenang-kenangan lah pulak. Hihii.

Aku ni bab bawak motor tu ada payah sikit ah. Especially bab melintas. OMG! Still now aku tak pandai nak melintas lagi. It's scary you know. Aku taktau kenapa melintas yang jadi kelemahan aku.Sebabtu aku lebih rela guna jalan jauh janji takde melintas jalan. Hihi macam membazir minyak kan? Tapiii nyawa lagi penting tau.

This year jugak, my family ada banyak event wedding. Maknanya bertambah lah orang baru kan? ehem ehem! hihi tapi setakat ni, aku paling suka ahli baru belah ayah aku. That is my uncle's wife. Her name is Aimi. We called her UcuAimi. Even though it is a quite long name, actually, it's a very interesting name.
Dengan adanya makcik sorang ni, aku terasa macam aku ada kakak. hihi sebab umur dia dengan aku tak banyak beza pun. Dia 27 aku 17. 10 tahun je kan.
Dia comel tau. Nak tau sape dia? haa tengok ni 


sweet-sweet je diorang ni kan.

Okay, ni my closed bestfriends. Kemana-mana ada kami bertiga. Comel je orang tengok sebab kami ni macam tangga! Haha yg mendominasi carta ialah aku, yg medium Farah and lastly Rina. Well, we called it Tangga Harmoni. Comel je kan nama tu. hihik


Comel tak? hihik. Masa ni ada lawatan ke Shah Alam.

Hihik sampai sini jelah GTG. assalamualaikum! 




Old things | New things