s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
A little bit nonsense
Saturday, April 13, 2013 | 8:52 AM | 0 comments
Assalamualaikum. Hai! 
Almost all my post I'll say salam and hai.But I'm not sure if anyone read my blog.
Haha tapi haritu Ariff ada cakap pasal blog aku.
Ehhh? Dia ada baca ke? Pehhh malu k. Dahlah aku banyak ngumpat kat sini.
Yelah kan, aku memang dah sedia maklum yang blog aku ni memang takkan ada orang baca.
Ehh? Takkan tu tak lah tapi memang jarang-jarang lah orang baca.
Sooooooo... now here's my stories.

Haritu aku ada berpidato sempena majlis penutupan bulan bahasa kat sekolah aku.
Okay, aku memang dah sedia maklum yang memang sudah semestinya aku ngan shahira tu MC.
But,  time aku buat persembahan, ternyata kaki aku masih lagi mengigil sebab nervous!
Ya Allah. Aku taktau camne lagi nak hilangkan nervous aku ni.
Tapi aku ni memang kuat nervous. HAHA. Kalau kena soal ngan cikgu pun kadang-kadang aku mengigil.
Hikhik. Kelako kan? Tapi tu lah aku. Nak wat camneee.
Okay masa berpidato tu, dari pagi lagi suara aku dah lain macam. Tekak ni gatal semacam je.
Rasa nak jolok tekak pun ada. Tapi tahan jelah. Kot-kot tercabut pulak anak tekak ni kalau aku jolok.
HAHA. sengal je aku ni. Masa pidato tu pun, suara aku macam ****** je. Pehh kelako siak.
Entah apalah yg budak-budak ni dengar. Aku sendiri dengar macam ******, apatah lagi budak ni kan?
Lantaklah!
Tapi masa pidato tu jugak kan, entah kenape, aku ternampak mr.X macam khusyuk tengok aku berpidato.
Dalam ramai-ramai orang tu entah kenapa aku boleh nampak dia sorang.
Entah?! Tapi... hahahahaa aku taktau lah dia masa tu tengah berangan ke apa ke kan tapi khusyuk semacam.
Siap peluk lutut lagi. Huaahuaahuaaa.
Peh kuat perasan jugak aku ni kan. Well, kenalah terima kenyataan yg perempuan memang kuat perasan!
Dah lah, makin lama makin kuat perasan aku ni kang.

Hm. Aku rindu dia. Aku tengok dia happy je ngan orang lain. Jealousnyaaa!
Dia hangout ngan orang tu lah, inilah. Time aku msg dia, ada ke patot dia pass kat orang lain?
Pehh that's great!
Dari haritu sampai sekarang aku lost contact ngan dia.
Malas aku nak care lagi dah.
Tapi seriously jealous! Aku memang tau yg aku ni seorang yg memboringkan.
Tak cantik, tak berapa nak pandai, then not hot then I'm someone that will make anyone in this world felt annoy with me.
Then, what can I do? This is me! This is real me.
I do want to have many friends but I'm boring person.
Hmm. I miss you!

Okay, aku single. That is a fact. Memang dari dulu pun aku single.
Yg buat annoy ni orang yg bercouple.
Sorry to say but kadang-kadang aku tengok orang bercouple ni meluatlah.
Seriously. 
Tengok kat twitter or FB, pehh kalah laki bini romantik macam mak ayah aku!
Entahlah kan. Kesian aku tengok diorang.
Ehh? Aku ni memang PERNAH couple. Tapi tu duluuuu.
Till now pun aku masih teringin nak couple. Tapi entah lahh. Macam geli.
Errr memang geli! Tapi taktau lah kan kalau tetibe aku couple.
OMG! hahahahaha 

Then terimalah cerita keling aku ni. Siapa yg tabah dan sabar je dapay memahaminya.
Soooo sila enjoy! Weee assalamualaikum!


Old things | New things