s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
A piece of hope
Monday, May 27, 2013 | 9:18 AM | 0 comments
Hihi aku ni memang. Suka buat tajuk yang takde kena mengena dengan isinya.
Well, that is me. Itulah aku yg sebenarnya. Aku seorang yg kelam kabut. Seriously tak tipu.
Heheh tapi baguslah sebab aku tunjukkan siapa aku yg sebenarnya.
Taknak lah jadi orang munafik.
Cakap lain buat lain. Berdosaa!

Biasalah kan, aku ni kalau bukak blog hanya semata-mata nak luahkan perasaan.
Itu je yang aku tahu and I'm happy to do it.
Ada orang prefer cerita kat member dia tapi aku lebih selesa bercerita kepada blog aku je.
It easy. Just let your hands do their job.
Tak penat pun.
And dia tak menjawab balik pun.
Dia dengar je apa yg kita nak cerita.
Baikkan dia?
Heheh

Aku bukan apa, kadang-2 aku tengok orang lain happy je.
Diorang seronok berkongsi cerita ngan kengkawan, bergurau senda and so much more.
But for me, I do bergurau and talk about girls thing but aku prefer cerita benda yg orang tahu and berminat nak ambil tahu.
Aku kekadang jarang cerita pasal myself. Sebab aku tahu lifestyle aku tak best.
I don't have a boyfriend, and aku  ni jenis manusia yg duduk terperap kat rumah.
So, nothing best about me.
This is boring me.
Sebabtu kekadang timbul perasaan cemburu bila orang cerita itu ini kat aku.
Kadang-2 aku prefer untuk diam je.
Tak tahu nak balas apa.
And ni lagi satu kelemahan aku.
Aku kurang mahir nak bergaul dengan orang ramai.
Bukan apa, kekadang aku takde modal nak bercakap.
Jangankan bercakap, kekadang yg secara online pun aku boleh mati kutu.
Perghhh memang aku ni boring kan?
Orang yg sabar dan tabah je yg nak kawan ngan aku.
Hehehh
Mungkin sebab tu jugak kot takde orang suka kat aku? Maybee? heheh
Aku tak boleh bayangkan kalau aku ada boyfriend. Siapalah yg bertuah sangat tu dapat girlfriend macamni?
huhuhuuuu

Okay, ni aku nak share gambar-2 masa pergi lawatan haritu.
Just for share. Sharing is caring rite?
So please enjoice!





HAHA sikit je pun. Tu je pun. Malas nak upload. weeee
Okaylah babayyyy assalamualaikum


Old things | New things