s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
I'm alone.....
Saturday, May 18, 2013 | 7:43 AM | 0 comments
Belog, belog.. jom dengar cerita aku ni? Kau sorang jelah yang sudi nak dengar cerita aku..
Orang lain mana sudi. Kalau aku nak bercerita, mulalah nak tukar topik. Sedih hidup
aku ni belog.

Seriously, aku memang sunyi sangat sekarang ni.
Semua orang nak berubah!
Grrrr! Semua taknak campur dengan aku kan?
Kenapa eh? Aku ni banyak setan ke?
Kalau aku dekat ngan korang nanti setan tu ikut korang ke?
Cakaplahhh!
Ishh. Kenapa lah kan semua ni jadik kat aku?
Semua orang nak jauh dari aku.
Dia dia dia dia dia dan dia. Semuanye lah!
Nanti karang kalau aku cerita kat sini lebih2, ada orang baca pulak.
Lepas tu ngadu kat orang lain.
Lepastu tersebar.
Lepastu merajuk.
Lepastu gaduh.
Lepastu aku mati.
Eh?
Hahaha

Aku ni siapa sebenarnya bg korang? Ha? Cuba cakap?
Kalau tak suka, aku boleh jauhkan diri dari korang.
Betul ni, aku tak tipu!
Ya Allahh... I would like to talk more about this. But I can't.
By doing this, boleh mendatangkan fitnah.
Tapi dekat sape aku nak cerita?
Kalau aku cerita kat orang ni, dia takkan layan punya.
Mesti nanti dia buat keje lain.
Sampai kadang2 kalau aku berhenti cakap pun dia tak perasan.
Padahal aku buat sume tu cuma nak pastikan dia dengar ke tak cerita aku.
Then, bila dia sendiri dah tak perasan, sudah terang lagi bersuluh dia memang tak beri perhatian pada
apa yg aku nak cakap.
Nak cerita kat sape lg kan kalau BF sendiri pun camtu. Hmmm.
Then nasib baik ada cousin yg agak setia mendengar cerita ku..
Tapi.. taktaulah dia sudi ke tidak nak dengar.
Aku main belasah je cerita sume bende kat dia.
Thanks czen.

Hihi bila dikenang-kenang kan, kadang2 aku rasa mcm aku takde
kawan pun kat sekolah tu.
Semua buat derk.
Tak pernah nk beri perhatian kat aku.
Teruk sangat ke aku ni?
Hmmmm.
Ya Allahhhh!
Aku rasa down sangat harini :(



Old things | New things