s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Sabar aku tercabar
Thursday, May 23, 2013 | 12:26 AM | 0 comments
Assalamualaikum.

Hm masuk kali ni, kira rajin jugak aku update blog ni kan?
Hehee. Biasanya sebulan sekali pun susah nak update.
Ihik ihik. Tapi kalau ada yg perasan, aku selalu update benda yg sedih2 jee.
Biasalah, takde orang yg sudi nak dengar rintihan aku so aku  mengadu kat blog ni jelah.

Semalam kan last exam, so harini memang tak belajar. Then kitorang stay ajelah kat library.
Then tetiba ada budak form 4 masuk. That's fine. I don't care about them.
But tadi ada dua orang peminat member aku duduk hampir ngan kitorang.
Diorang kacau2 rina laa ape laa pastu tetiba nak kaitkan aku pulak.
Cakap pasal umur pulak tu!
Shit!
For your information, aku sangat sangat sangat sensitif pasal umur.
Aku tak bangga kalau orang cakap umur aku lebih tua dari yg sebenarnya malah aku lagi benci!
Kalau lah korang nak tahu, dari kecik orang kata aku ni nampak lebih tua dari  umur aku yg sebenarnya.
Masa aku berumur 10 tahun, orang kata aku 12 tahun.
Masa aku tingkatan 1, orang kata aku tingkatan 3.
It such a stupid thing! Dari kecik aku dengar semua ni.
So makin lama aku makin menyampah!
For my friend, it just a small matter and  it doesn't a problem but for me, it such a fobia!
Pulak tu tadi dia kacau aku.
Cakap pasal umur pulak tu!
 dia cakap umur aku 40 years and above.
Memang gaya macam nak makan tahi aku je. 
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Dah lah orang cakap aku ni macam adik mak aku je.
Selama ni aku sabar je.
Memang sabar sangat!
dah Tuhan kurniakan rupa dan bentuk badan aku macam ni, aku terima dengan hati yg redha.
Bukannya aku ada cacat di mana2 cuma kekurangan keindahan yg budak perempuan lain ada.
Aku bersyukur k.

Kadang2 aku rasa macam aku ni orang yg tak reti bersyukur.
Tapi bila aku tengok orang yg cacat ke apa ke, aku jadi terharu.
Aku bersyukur Allah masih memberikan tubuh yg hampir sempurna.
Alhamdulillah.

Fuhh dah lah aku tengah puasa. Memang mencabar kesabaran betul budak dua ekor tu.






Old things | New things