s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Sensitivity of brain
Saturday, June 22, 2013 | 7:35 AM | 0 comments
Hai, hmm harini aku rasa macam nak update pasal jodoh je. For your information, haritu aku terbaca
kat suratkhabar pasal gadis yang tinggi lampai.
Emm, kenapa aku tertarik dengan artikel ni? Sebab...
aku ni tergolong dalam spesies gadis yang tinggi lampai!
Tak percaya, you can check my previous pictures.
Korang akan nampak.
Ramai cakap dengan aku, "Best kan jadik tinggi", "Kau makan apa ha?", "Kau tinggi boleh lah"
Benda2 camnilah yang diorang cakap kat aku.
Bagi aku, takde yang bestnya jadi orang yg agak tinggi ni.
Sebabnyaaa..
Heheh, berbalik kepada cerita tadi.
Okay, artikel ni tarik perhatian aku sebab dia cakap pasal jodoh.
Aku agree sangat yg dia cakap pasal gadis tinggi ni susah dapat jodoh.
Vise versa pulak dengan boys. Lagi tinggi budak lelaki, lagilah ramai peminat.
Okay, yg pasal susah dapat jodoh ni, aku rasa aku boleh rasakan sendiri.
Bukan apa, kekadang aku rasa dalam dunia ni, takde sorang pun yang minat aku.
Ishh, bukan aku ni batak sangat nak suruh orang suka aku, tapi nak lah jugak pengalaman tu kan?
Aku tak tahulah kenapa takde orang suka aku. Sebab rupa or tinggi?
Tapi aku rasa dua2. heheh.
Aku paling gila jealous dengan sorang member aku ni.
Aku rasa, setiap tahun ada je peminat dia.
Then, setiap tahun, confirm dia dapat macam2 hadiah.
Wuuuu, memang jealous gila tapi aku masih watlek watpeace.
Bukan aku, dalam jealous2 tu, aku tumpang bahagia jugak buat dia.
Member lah katakan, dia happy, kita pun mesti happy jugak wooo!

Kat tempat tusyen chemist aku, aku duduk kat depannnnnnnnn sekali and yg paling hujunggggggggg skali.
And the worst is tempat yg aku duduk tu dikelilingi lelaki.
Err, booosannya!
Aku rasa nak tukar tempat duduk kat belakang lah. Emmm. Tapi kesian pulak
dekat member aku ni. Takkan dia nak duduk sengsorang?
Kesian dia nanti ~ hukhuk
ergh! Nekad jugak nak duduk belakang.
Semoga Allah permudahkan urusan aku minggu depan.
Wish me luck okay?!
Hahahahaha
pasal tukar seat je pun?
Kecoh macam nak masuk SPM.
Wuuuuuuuuuuuuu.
Okaylah guys, nees to go.
Mata dah mendayu2 minta diturunkan kelopaknya.
Si empuk pula meminta diletakkan beban ke atasnya.
Dan nafsu membuak mahu ke tempat beradu.
Suara keliling semakin syahdu.
Mata semakin layuu.
Dan wa gerak duluuu
Assalamualaikum!


Old things | New things