s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
WTF
Tuesday, June 04, 2013 | 8:49 AM | 0 comments
Hai guys.
Peh gila lah arini.
Punya lah aku feeling lelebih nak update blog arini, boleh lak ada org yg buat spoil.
Sape lagi kan kalau bukan adik aku. Dia ni memang carik nahas. Tah ape bende tah yg dia buat kat blog ni sampai dah jadik lain macam.
Ya Allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Geram gila seh! Rasa nak cekik2 je minah sekor ni.
Fuh, nasib baik iman ada skit, kalau tak dah lama aku tumbuk2 dia ni.
Grrr!
Fuhh, dah lah. Benda yg dah jadik jgn dikenang2.  Apa nk buat kan? Redha jelah sepenuh hati..
Dah lah hati tengah patah ni.
Yelah, hero pujaan hati dah kahwin dengan orang lain.
Hmm :(
Nak tahu siapa? Izzue lah. Diaa dah kahwinnnnn!
Hmmmm. 

mamat ni lah yg buat aku cair gilaaa.
Aku paling suka tengok dia senyum.. :) 
Memang cair habis lah hati ni.
Comell sangat. Even dia dah kahwin, aku still minat dia.
Semalam aku dok donlod pic dia ngan bini dia.
Hahahahahaha.
Kerja gilaaa.
Tapi aku rasa bini dia untung gila kot dapat dia.
Tahniah. You are a lucky girl.
Btw, hope dapat baby cepat2 okay.
Mesti comel. Hekhek.
Aku harap sangat dapat suami yg sebijik mcm dia.
Boleh??
Ish aku ni, SPM belum habis lagi dah melalot pasal kahwin.
Hihihi, girls lah katakan. Its a common okay.



Old things | New things