s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
My worst birthday
Saturday, September 21, 2013 | 9:32 AM | 0 comments
Harini bithday aku.
Ya, birthday ke 17 aku pada 2013.
Tapi tahun ni hanya 2 kawan aku yg wish. hanya DUA! 
Aku takdelah batak sangat nak wish kan tapi sebagai bestfriend, you should not do that.
Tahun ni aku berazam nak bg semua bestfriend aku hadiah. And dapat lah buat tu jugak walaupun lg dua orang tu tak dpt sbb bajet takde.
Hmm bila tiba birthday aku, aku tunggu tau! Dari pagi sampai 12.00pm aku tunggu tp ada dua wish je. Ya allah, hampanya hati hanya tuhan yang tahu.
Kalau dia ada problem lain tu takde mslh, tapi kalau diorang lupa aku betul2 takley terima.



Old things | New things