s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Lelaki Idaman? Lee Kwang Soo
Wednesday, December 18, 2013 | 5:15 AM | 0 comments
Secara official nya aku ni seorang penganggur. 

Tapi sejak habis SPM 2013 ni kan, mak aku tak habis habis cakap pasal kahwin.

Surely its not the perfect time to talk about this but I'm wondering what kind of man that I want to.

Bagi orang maybe kelako but ciri ciri lelaki impian aku maybe Kwang Soo.



Bagi aku dia ni charming sangat2. Dia comel, kelakar, tak senang marah, penyabar.

Aku suka sangat sangat sangat.

And yang penting, dia tinggi! 190cm you all!

Alahai, cairnya aku dengan mamat ni. tapi dalam running man dia asyik2 lah kena buli. poor him :(

Bulan Januari ni dia nak datang Malaysia tau! Ya Allah, kalaulah aku dapat pergi sana.

Tapi of course lah takkan dapat. Sebab dalam sejarah family aku, kitorang jarangg and tak pernah pergi ke satu tempat tu just for meet the artist.

Tapi andainya lah kan dapat, wow! Ianya sangat2 mengagumkan! :')

Lee Kwang Soo! I love you, oppa!



Old things | New things