s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
POLITEKNIK MERLIMAU
Friday, April 24, 2015 | 6:43 AM | 0 comments
Tengok entry tu. Macam takde kena mengena je kan.

Haha sebenarnya aku nak cakap ni. LAMA GILA SIOT tak bukak blog ni. Sekali dah bukak mmg aku throwback habis habisan lah blog ni.

Bila baca balik, how I wish to go back to about 5 years ago.
I really miss my school days, my friends, my old activities.
Gelak lebih je bila aku baca balik entry2 lama. hehe. Okay lah, disebabkan aku dah lama tak update blog ni, aku nak bagitau yang sekarang aku adalah student POLITEKNIK MERLIMAU.

Maybe bagi korang, politeknik je kot, bukan uitm pun dohh. haha. Lantak korang lah. Kalau poli pun apa salahnya. Sama2 tempat menuntut ilmu kan?
Aku mengambil jurusan PERKHIDMATAN MAKANAN (AMALAN HALAL).
Ni kalau aku sebut kat umum, mesti orang ingat aku belajar agama je ek.
HAHA. tak lah, Manada. Kat sini aku belajar memasak tau.
Sekarang aku sem 2 sbb aku ambilan sesi JUN2014.
Masa sem1 dulu, kelas aku penuh ngan kelas teori je. Takde kelas praktikal. Memang bosan tahap gaban lah katekoo.
sebab aku rase mcm takde beza ngan masa sekolah dulu. Asyik belajar jaa. Pastu asyik kena pakai baju kurung, kalau tak kena saman. HAHAAHA.

Tapi, masuk sem 2 aku dah mula banyak kelas praktikal macam kelas kitchen, kelas fnb. 
Mencabar tau kelas kitchen ni, korang bayangkan lah. Masuk kitchen kol 8, pastu kene buat mise en place pastu baru start masak. and kadang2 kol 3 lebih or 4 baru keluar kitchen.
Tapi best tau. Best sangat, sbb dpt belajar benda baru. Heee. 


Korang kite out dulu boleh? Penat menaip lah heeeee.


Old things | New things