s!mple
This is me!.

Assalammualaikkum, ^^
you have stuck to my blog. Be nice here, okay :)
Navigations

Follow me? Stories Meet The Boss Tagboard


Time Machine


Credits

DO NOT REMOVE THE CREDITS OR I WILL MAKE U SHAME!.
Skin by Cikin
Edit by Ain
Cute header by Kemetot Chomel
Blog owner: ur name :)
Aku dan Puberty Hit yang tak hit pun
Wednesday, June 14, 2017 | 9:45 AM | 0 comments
Assalamualaikum korang. ngeh ngeh. Lama siot tak update and bukak blog ni. Over 2 years kot. Omg. Hahaha aku lupa aku ada blog sebenarnya. 

Well, now I remembered my lovely blog and im trying to tell my sweet sour 3 rasa story kat sini hahahaha. 

Yeah, so for your information, aku not officially 21 years old tahun ni. Tua kan? dah bole pegi mengundi dah hahaha. Yeah, im 21 years old and still single. funny as hell isn't it? Tak funny tapi kesian? Em, tu lagi parah! 

Tapi life aku serba sedikit berubah lah dari yang dulu. Dulu mmg lonely gila kot. Lonely sesangat. Nobody wants me. Takde yang chat ke yang cari ke yang rindu ke. Totally lonely. Tapi, sekarang, even aku still single, aku ada kawan kawan yg maybe anggap aku ni kawan yg betul2 kawan. 

Everything started bila aku praktikal kat Lotus Desaru. Nak tahu tak benda paling aneh aku kena kat sana? Orang yang mcm aku ni tak kena sisih beb. Maksud aku tak kena sisih? Maksudnya, dorang still layan aku dengan sangat baik eventhough im not pretty and have a big body. Tinggi plak tu. So, first thought yg aku pikir, mesti member2 aku ni laku gila kalau masuk praktikal. and yeah, mmg dorang laku pun, asyik kena usha je hahahaa. tp the weird thing is, aku pun kena beb. Pelik kan? Tapi benar. 

Kat sana, pekerja lokal tak ramai. Kalo ade pun, dorang tak duduk bahagian service, tapi dorang kat dalam office. Yang duduk bahagian service ni orang orang Indonesia, India, Bangla, Philiphine and Myanmmar. Tu yg aku tahu la, tp ade je yang lain lain. So, yg betul2 duduk bahagian serving ni kebanyakan orang Indonesia and India. So kat sana, bila aku masuk FNB department, aku ngan geng aku rapat dengan uncle India and budak budak banquet yg terdiri daripada Zaenudin, Novan, dan Azad.

Masa mula2 masuk tu, as usual, aku mmg akan tersisih sbb aku bukan orang yg banyak cakap plus aku tak reti nk mulakan sebarang conversation tu. So, mmg citenye member aku lah yg rapat ngan dorang and terlebih rapat pun. Ops!

Tapi, start bulan kedua kot, aku pun start rapat ngan dorang. especially Jai. Tapi dia ni lucah sikit. Kau bayangkan lah, dia boleh tegur pasal misai aku? How dare he is. Masalahnye, sebelum ni takde pulak aku perasan aku ada misai. Since dia tegur, aku selalu tengok cermin pastu belai belai misai aku. hahaahaha, dah mcm jantan dah aku tengok. Tapi,si Jai ni boleh pulak cerita kat aku yg perempuan ada misai ni bagus. Super. Aku tanya lah dia kenapa, dia kata, nanti kau kahwin kau tau lah. Terus aku bodohkan dia. Em paham lah aku maksud dia apa. 
Pastu dia selalu panggil aku wanita berbulu. Bodoh. Pastu dia selalu cakap aku ni super. Bila aku tanya kenapa kau cakap aku super, dia kata body aku mantap. Ada shape. Haaaa shape yg ala2 jam pasir tu. Dia siap buat bentuk tu beb depan aku. Hawau betul. Mcm pervert pun ada jugak hahahahaa. 
Tapi pasal body ni ramai lah tegur. Masalahnye aku tak nampak pun apa yg menariknya badan mcm aku ni. melainkan aku nampak punggung aku yg besar. haaaa. Mmg besar pun tapi tu lah, takde yg interesting pun bagi aku. Susah nak carik seluar ngan baju ada lah. 
Macam melucah pulak aku malam ni. Dah dah takde orang baca pun kan, lagi lah dah 2 tahun aku biarkan dia hahahaaha.

Pastu, aku nk cerita plak crush aku. Tapi ni sumpah lawak. Crush aku orang Indonesia beb. Lawak bodo. Tapi jangan lah kecam aku, muka dia sweet kot, hensem gak la bagi aku. Hahahhaha. Aku sebenarnye tak ingat bila aku first nampak dia tapi, aku rasa aku nampak dia masa aku tolong CCP kitchen kot. Kot la. Sumpah tak ingat bila weh first aku nampak dia. 
Okay, cerita ni start kecoh bila member aku si Mas ni pergi cakap kat dia yang aku nak berkenalan dengan dia. Haih Mas.. Mas... berani betul kau. And surprisely, dia boleh kata nak and boleh. Wtf doh ahahahaahaa. 
So, lepas kejadian tu, dia ajak Mas makan kat KFC. Suruh bawak kawan2 sekali. So, takkan nak lepaskan peluang sedia ada ni kan? hahaha so Mas agreed and we went to the KFC and having dinner on his treat. Yang anehnya, pasal seat, actually, budak ni mcm nak suruh aku duduk sebelah dia tapi dia boleh pulak duduk kat hujung meja. So, bila jadi mcmtu, si Mince member dia ni mcm ada suh aku duduk seat yg sebelah dia, tp dia taknak. Malu kot. Kat situ aku dah pelik, asal Mince ni beria sangat doh. hhaha dia tahu ke pasal benda tu? 
Habis makan, kitorang nak balik. Aku saje je jalan lambat sebab nak selfie dengan dia. Hahahhaa. Bila aku panggil je dia, laju beb dia pegi belakang aku sbb nak selfie. Terkejut jugak lah masatu. Seyes la dia ni okay je ngan orang mcm aku?
Yg kelakarnya, member aku nak amik gambar dengan dia jugak tp he doesnt look happy. Bukan tak happy, dia mcm tak rela sangat la. Pastu, haritu jugak berlaku kejadian tukar2 nombor. Member2 aku suh aku je yang tukar nombor dengan dia. So aku pun tukar lah nombor. So we have each other's number. 

SO.... kejap nanti sambung la hahahaa 



Old things